Kupada Rakibimiz Bergama Belediyespor twitter.com/AYDINSPORfans - facebook.com/aydinspor1923

20 Ağustos 2011 Cumartesi

ŞAMPİYONLUK İçin Geldik !


Yeni transferler Umut Kaya ve Mesut Özgür, Aydınspor forması giyecekleri
için mutlu olduklarını belirtirken, "Şampiyonluk yaşamak için Aydın'a geldik" dediler.

Aydınsporumuzun son olarak kadrosuna kattığı 
Turgutluspor’dan orta saha Umut Kaya ve Bursaspor’dan sağbek Mesut Özgür, 
ilk kez Denge Gazetesi aracılığı ile konuştular.
İki sezondur Yalovaspor’da kiralık olarak forma giyen, 
Bursaspor’dan bonservisi ile Aydınspor 1923’e transfer olan 
sağbek Mesut Özgür, “Aydın’a gelmeden önce Aydınspor 1923’e 
bayağı araştırdım. Şehrin futbola bakış açısını, taraftarların desteğini 
çok beğendim. Geldiğimde de yönetimin, hocaların ve takımdaki arkadaşların 
ne kadar iyi niyetli olduğunu gördüm. 
En kısa sürede takıma uyum sağlamaya çalışacağım. 
Aydınspor 1923’ü 2. Lige çıkarmak için buradayım. 
İnşallah arkadaşlarla birlikte sezon sonunda 
Aydınspor 1923’ü 2. Lige çıkarırız” diye konuştu.

1923’ÜN HAVUÇ’U
Çocuklar Duymasın dizisindeki “Havuç” lakaplı Emre’ye benzediği için lakabı
“Havuç” olan gurbetçi orta saha oyuncusu Umut Kaya ise, 
ilk kez bu sezon 3. Lig’de forma giyeceğini söyledi. 
Hedefi olan bir takıma geldiği için mutlu olduğunu ifade eden Umut, 
“Daha önce 2. Lig’de forma giymiştim. Aydınspor 1923 3. Lig’e
ve şampiyonluk hedefleyen bir takım. Aydın şehri, taraftarı 1. Ligi görmüş. 
İlk kez 3. Lig’de oynayacağım sezonda 
ilk şampiyonluğumu da yaşamak istiyorum” dedi.
Forvet arkası üçlünün sağında oynayan Umut, 
bu sezon hedeflediği gol sayısı ile ilgili soruya, 
“Şampiyon olalım da, ben 10 atmışım, 20 atmışım önemli değil. 
Önemli olan Aydınspor 1923’ün 2. Lige çıkması” diyerek cevap verdi.

Hiç yorum yok: